Albertslund, gældende August 2020 – version 1.0.2.Generelt
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra og handler indgået på www.protected.dk som ejes af Protected ApS. Enhver fravigelse af de generelle salgs- og leveringsbetingelser, kan kun ske efter skriftlig tilladelse fra Protected ApS, under hensyntagen til dansk rets almindelige regler. Der tages forbehold for fejl og mangler på hjemmesiden, herunder prisændringer, tastefejl, udsolgte varer o. lign.

Priser
Alle priser på hjemmesiden er, med mindre andet er angivet, enhedspriser inkl. moms, import told samt afgifter og eksklusiv levering. Protected ApS forbeholder sig retten til at ændre priser uden varsel. Alle beløb og priser på www.protected.dk er i Danske kroner (DKK) inkl. 25% dansk moms.

Bestilling
Alle varer kan bestilles online i vores webshop på www.protected.dk. Bestilling kan ske alle døgnets 24 timer – 365 dage om året.
Ordrer ekspederes alle hverdage i tidsrummet 09:00 – 14:00.

Betaling
Hvis du betaler med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der som os benytter sig af SSL (Secure Socket Layer) i vores betalingssystem.
Følgende betalingsmetoder kan benyttes:
• Dankort
• Visa / Dankort
• Visa Electron
• MasterCard
• Maestro
• JBL
• Paypal Konto

Ved betaling med Dankort bliver pengene først trukket på din konto, når varen afsendes.
Ved betaling med en Paypal Konto trækkes pengene med det sammen
Alle kreditkort transaktioner er krypteret via SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering:
Forsendelser pålægges fragtomkostninger efter gældende takster, eller efter oplyst pris ved betaling af ordre. Varer leveres almindeligvis inden for 1-2 hverdage, eller den på hjemmesiden anførte leveringstid. Der tages imidlertid forbehold for udsolgte og udgåede varer, forlænget leveringstid samt leveringssvigt af varer fra vores leverandører.
Protected ApS sender til Danmark, Sverige, Norge, Grønland samt Færøerne.
www.protected.dk drives kun som Internet virksomhed, hvorfor der ikke er mulighed for personlig betjening på adressen uden forudgående aftale, eftersom der ikke føres lager på adressen.

Reklamationsret:
Der ydes 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, dette omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Protected ApS indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Protected ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering:
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Protected ApS
Tornegårdsvej 63
2620 Albertslund
Att.: Returafdelingen

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Protected ApS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer til din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondance.

Fortrydelsesret
Som kunde på www.protected.dk har du 14 dages returret på vores produkter, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Sørg dog altid for at passe ekstra godt på den originale emballage I tilfælde af, at De skal benytte fortrydelsesretten. Manglende eller beskadiget original emballage medfører ofte en forringelse af salgsværdien, hvorfor De ud fra en vurdering foretaget af Protected ApS, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsesværdien. I værste fald kan manglende original emballage m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.

Fortrydelsen af varekøbet skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet, herefter skal varen indenfor 7 dage være os i hænde. Husk altid at give os besked på e-mail adressen: kundeservice@protected.dk. I meddelelsen skal du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Produkter der indgår i kategorien “mundbind” kan ikke fysik bruges eller afprøves! Såfremt forseglingen til pakken brydes, eller den originale emballage er beskadiget, bortfalder fortrydelsesretten.

Når varen er modtaget retur og godkendt af Protected ApS, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Force Majeure:
Enhver ordre modtages under forbehold af force majeure, herunder krig, borgerlige uroligheder, naturkatastrofer, strejker og lockout, svigtende forsyninger af råvarer, ildebrand, beskadigelse af Protected ApS lokaler, eller leverandørernes produktionsapparat, svigtende transportmuligheder, import eller eksportforhold samt enhver anden begivenhed, der hindrer/ begrænser os i at levere varen. Protected ApS har mulighed for at vælge mellem at hæve handlen, hæve en del af den, eller at levere så snart hindringen for normal levering er bortfaldet. Protected ApS fraskriver sig ethvert ansvar for direkte eller indirekte tab, som følge af den manglende levering ved force majeure.

Kontakt Kundeservice:

Kundeservice telefon: +45 7199 5565
Kundeservice e-mail: kundeservice@protected.dk